Finally we arrived in Canada!!

10 juni 2022 - Airdrie, Canada

We zijn aangekomen! Na een zeer lange reis: 7 uur van Amsterdam naar Toronto, daar nog 4 uur op het vliegveld gewacht en daarna nog ongeveer 3 uur, kwamen we aan in Calgary! De eerste vliegreis was vrij pittig: het duurde even voordat ik was ingecheckt en we hadden de verkeerde boardingpasses gekregen… De rij bij de douane duurde in tegenstelling tot de nieuwsberichten geen 6 uur maar nog maar 30 minuten! Feia en Isea werden gefouilleerd en Niek en ik mochten zo doorlopen! We waren prima op tijd om te. boarden en het viel me al op dat het vliegtuig kleiner was dan het vliegtuig waarmee ik een aantal jaar geleden mee naar Dubai ben gevlogen! Typisch iets voor een budgetmaatschappij! We hadden speciale plaatsen vr families met kids maar zaten midden in het vliegtuig.. De man voor ons vond dit minder fijn, Isea plukte voortdurend aan z’n haren dus opeens had hij z’n capuchon op! En natuurlijk had Isea geen zin om te slapen dus hij bleef wakker tot we in Toronto waren! Daar aangekomen kwamen we erachter dat we onze koffers opnieuw moesten inchecken, handig dat we daar achter kwamen dus.. Op het vliegveld maakten we gelijk kennis met Canadian food: hamburgers And chicken wings.. de laatste vlucht duurde 4 uur en was erg fijn, de kids sliepen ( Feia sliep op de grond voor de stoelen), en Isea sliep op mn arm.

Aunt Lies And uncle Larry picked us up vant vliegveld en onderweg zagen we een glimp van Canada: grote trucks, grote brede wegen en grote gebouwen. Nu eerst even bijkomen van de reis!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Frans:
    10 juni 2022
    Lekker hoor, veel plezier daar!
  2. Martin en Dina:
    20 juni 2022
    Wat is het daar prachtig.
    Lekker genieten