Stay at Lise And Larry’s

13 juni 2022 - Airdrie, Canada

We zijn een paar dagen bij tante Lies And Larry om bij te komen van de vliegreis en natuurlijk de gezelligheid! Ze hebben een heerlijk huis (een condo) met twee badkamers en 3 kamers en een huge kitchen! Daar ben ik (Marrie) jaloers op eej(typisch Canadese uitspraak).

sochtends krijgen we een heerlijk breakfast with cereal, fruit And Greek yoghurt! Smiddags hebben we lekkerbrood (dat heet echt zo) met Goudse kaas (uit Canada). We zijn de afgelopen dagen naar het zwembad geweest; Feia heeft lekker gespeeld met de bal en gezeten op een drijfmatje en Isea moest een beertje wennen en hield z’n benen stijf! Ook zijn we naar een grote outdoor shoppingmall geweest! Compleet met een vliegtuig en een waterval, vissen, allerlei soorten geweren en producten om vlees te roken ed! Ook hadden ze allerlei spullen die je kunt gebruiken voor de jacht, ideale shirts voor Niek!

Ik was de volgende dag meegeweest met tante Lies naar de supermarkt (Superstore): heel groot!! Onze supermarkt past er minstens 10 x in! En nog langs de lokale bakker waar het heerlijk rook en ik alles wel zou willen kopen! Het valt op dat er niet echt n knus centrum is zoals in NL, het is meer een outdoor shoppingmall…

De volgende dag hebben we de Calgary zoo bezocht: helemaal leuk vr de kids. Vooral Feia keek haar ogen uit en wou elke x naar het volgende dier!

Nu zijn we aan het toeren met een old skool camper! In de volgende blog meer!!